Thursday, June 10, 2010

konon concern

konon
aku tk sukeee!!!!!! awat lagu tuh? kenape? sedih ke? ini seme ayat2 basic mamat2 spastic kat luar tue yg desperate kat bini org.aduh kamon la mamat.korang nie kenape?dah tkdek bnd laeyn nk buat eyk??ke korang dah lame tk mkn sup kaki.huhuhuh ati aku ni saket.kalo aku ckp kang korang sentap.tp pegi mam la kalo korang nk sentap pown dah korang yg carik hal.tkyh nk menyebok tepi kain org.kain sendiri ade kan.jagela kain sendiri.

selagi aku boleh sabar aku sabr.nnti kalo aku dah tk sabar aku sound kang.tp kalo ko menjawab pulak bile aku sound tu.maknenye ko dah siram petrol kat api yg tengah membakar.jage2 kawan.takot tk tahn nnti kalo kene sambar.dont sangka clear water no boya.boya nie terer die diam2 je.tp die diam bkn bermakne die tk tgk tao.

alahai..pasal tu pown lu nk kesah ke berader.ye memang aku kesah.suke ati aku la.aku nye kesah.kalo ko tknk kesah ko nye hal.tp kalo ko dah bersepah nnti jgn menyesal.
lu sebok sebok kat page die satu hal
lu konon nk tunjok concern satu hal
lu kate mcm2 la sexy la itu la ini la satu hal
skang lu nk kate wa typical melayu pulak APEHAL!!!!!!

dah la tu mamat2 spastik kat luar sane tu..matang la cepat2.kalo tk matang cepat2 same la cam binatang.huhuhu ayat aku memang kasar.ayat aku memang pedas.tp nk wat camane dah memang gua panassssss..huhuhu

best gak upenye tuleh blog nie.ase tenang sekt ati nie.huhuhu subhanallah.dah tu tenang2 ingat Allah ye.

No comments:

Post a Comment