Monday, June 7, 2010

k.a.s.e.h


kamu.aku sudah mahu pergi.aku nk tinggal kamu sendiri nie.pandai2lah kamu ye.kamu memang kene pandai.pandai ape?
  1. pandai jage diri
  2. pandai bawak diri
  3. pandai sayang diri
  4. pandai kemas diri
  5. pandai peraga diri

aku sayang kamu.sayang kamu sangat.cinte kamu sangat.kamu tao itu kan.aku yakin kamu tao sangat.huhuhhuh.sedeyh aku.aku sedeyh.aku mula rasa sunyi.bukan semalam.bukan minggu lepas.aku dah mula rasa sunyi dah lama dah.sebb aku tao aku memang sunyi kalau kamu tiada.
  1. sapa nk marah aku
  2. sapa nk majok ngan aku
  3. sapa nkcubit aku
  4. sapa nk sakat aku
  5. sapa nk pelok aku
  6. sapa aku nk amek kat rempat keje
  7. sape nk merengek kat aku ajak aku mkn nan cheese
  8. sapa nk merengek pretzel kat aku
  9. sapa nk tunggu aku balik keje
  10. sape nk masak megi kat aku
  11. byk lagi kamu tao...nnti aku tuleh lagi

yang aku tao...sekarang nie...aku sangat sepe,aku thn je..nk kuar dah.nk meraung dah.tp aku sabaq.sabaq sangat.kamu ingat ye sayang.aku sayang kamu sangat.kamu tk perasan kan waktu aku tules nie.air mate aku berbubak.kamu kat tepi aku je time tue..aku soh kamu pegi sane.ape ayat kamu"lailahaillallah" org nk amek quran.aku sayang, cinta, rindu kamu.

tata sayang.jage diri kamu ye sayang.

No comments:

Post a Comment