Tuesday, June 8, 2010

i.r.o.n.m.a.n


kenape dulu tk blaja - kan dah terkontang kanting skang nie
kenape dulu tk blaja - kan dah compang camping skang nie
kenape dulu tk blaja - kan dah kedot kering skang nie
kenape dulu tk blaja - kan dah ber line line skang nie
kenape dulu tk blaja - kan dah pakai jaket je ari2

kenape dulu tknk buat sendiri - junior kan ade
kenape dulu tknk buat sendiri - bibik dah tolong wat kan
kenape dulu tknk buat sendiri - mama kan terer
kenape dulu tknk buat sendiri - dulu kamu ade..................

kamu..aku kusut arini kamu tahu??
kamu..aku serabot sangat arini..itu kamu kene tahu..
kamu..aku sebak sangat kamu tahu??
kamu..aku rindu sangat kat kamu..itu kamu sangat kene tahu..

kamu.............jg diri ye.
kamu.............rindu aku same ye
kamu.............sayang aku selalu ye
kamu.............jgn lupe nie......

aku sayang cinte rindu kamu.
sampai akhirat sane
sayang kamu sangat

No comments:

Post a Comment